Olen rakennellut / laitellut puutarhaani lisää pieniä yksityiskohtia.

Kivilintu%2017.07.14-normal.jpg

Keskellä pihaani on muovinen salaojaputken pää kansineen. Koska en pidä muovista pihalla, niin peitin kannen tummanharmaalla Kekkilän betonisella askellaatalla, jonka halkaisija on 38 cm. Tämän ison kivilohkareen olen joskus raahannut soramontulta. Minä näen siinä linnun muodon. Tiedän kyllä etteivät kaikki näe tätä asiaa samalla tavoin. Kivileppäkertut olen maalannut noin 15 vuotta sitten. Kesät ne ovat olleet ulkona ja talvet varastossa.

Kivikissoja%20ja%20-lepp%C3%A4kerttuja%2

Kivissoja ja -leppäkerttuja. Osittain minun, osittain sisareni maalaamia.

Kivikori%20p%C3%A4%C3%A4lt%C3%A4%2022.07

Ostin kokeilumielessä yhden kivikorin, koko 30 x 30 cm.  Kivikori päältä päin. Että voikin yhteen, ei tämän suurempaan kivikoriin mennä paljon kiviä! Tämä malli kivikorista edellyttää, että se on tasaisella pohjalla, sillä nuo reunoihin laitettavat "metallikiekurat" eivät oikein pysy paikallaan pystynurkissa.

Puutarha-antiikkia%2022.07.14-normal.jpg

Puutarha-antiikkikokoelmani on vähän lisääntynyt. Tästähän kerroin jo viime elokuussa blogissani.