Nukkekotikerhossamme oli eilen "katokäynyt", kun niin moni kerholaisistamme ei päässyt mukaan. Nallun kanssa kahdestaan "kerhoiltiin". Taas todettiin, että "laatu korvaa määrän". Oli tosi mukavaa. Kahviteltiinkin. Näpertämisen ohessa ehdittiin jutella monenlaista.

Aiheena oli "jotain nahasta". Teimme nahkaisia käsilaukkuja.

Kuva 1: Minun väsäämät laukut. Laukut eivät ole avattavia.

Kuva 2: Lähikuva vielä tästä desinglaukusta. Tuo "lukko-osa" eli kaksi tuollaista koristetta metalliketjussa on vuosia pyörinyt laatikoissani. Olen monta kertaa niitä hypistellyt ja miettinyt että mitähän näistä tekisi. Taas voi sanoa, että "aika tavaran kaupitsee".

Tietysti meillä oli kerhoswap, joka tällä kertaa olikin "helppo vaihto" eli vaihdettiin paketit keskenämme:

Kuvat 3 - 4: Nallu oli tehnyt hienon kanarianlinnun telineineen. Värikäs lintu on ihan selvästi jostain etelänmailta!

Kuva 5: Minä olin käärinyt swappakettiin pääsiäisaihetta; Kaksi postimerkkitaulua Raamit puisista hammastikuista), virkatun korin ja "tipun".

Puhuttiin mm. siitä että jos nyt jo aloittaisi joulukalenterivaihtopakettien tekemisen, ei tulisi syksyllä niin kiire. Suunnittelin, että jo tekisi edes yhden tavaran kuukaudessa, niin hyvä olisi. Olen tänään aloittanut tämän suunnitelman toteuttamisen!